I ett land där inget är någonting

Är friskförklarad nu.
Bara lite snorig men det kan man ju vara ändå.
Sov till strax innan fyra och har nu ätit frukost och laddat upp kroppen med proteindrink och Rage x2.
Rygg och biceps står på schemat och det var länge sedan jag var så här taggad.
Ska ge allt i alla övningar.

Stickningarna har börjat komma i kroppen och blicken känns grymt skärpt.
Har lite lätt huvudvärk men den kommer nog försvinna när jag satt mig i bilen.
Ser fram emot en hård vecka på gymmet.
Hade tänkt köra följande upplägg:
Rygg, Biceps.
Bröst, Kondition.
Ben. Kondition.
Mage, Rygg.
Axlar, triceps.

Sen får vi se om jag matar igenom alla pass efter varandra eller kastar in en vilodag här o där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0