Ingen stannar kvar

Äntligen helt vaken.
Ett antal koppar kaffe och nu har huvudvärken försvunnit.
Känns som att jag är ledig idag. Även om det bara är en illusion och helgen ligger en till arbetsdag bort.
Men jag har Ben&Jerrys i frysen, kaffe i kannan. Feber i ögonen.

Ska låta kroppen vila från träningen idag och sedan ladda för ett stenhårt bröstpass, följt av kondition efter jobbet imorgon.
Jag gillar när man hör någon låt som gör en glad. Det handlar mycket om att lyssna på rätt musik.
Imorse när jag for hem från jobbet och solen gick upp så lyssnade jag på Bad Cash Quartet och det kändes som att jag var påväg mot någon.
Det var jag inte. Jag var påväg hem för att sova. Men drömmarna lever.
Ställer mig i kö på alla tillgängliga lägenheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0