Kärlek, i alla fall nått liknande man blev med barn

Har lyssnat på född fel jag vet inte hur många gånger under helgen.
Hela låten är briljant.

Annars så har jag idag tagit första kaffekoppen sedan i torsdags.
Kanske betyder det att febern är borta eller att halsen ville ha något varmt.
Jag vet inte vilket och jag vet inte om jag ska gå och jobba lite småkrasslig eller sjuksriva mig inatt och vara säker på att bli helt frisk.

Om jag visste att jag skulle bli frisk även om jag gick och jobbade så skulle det vara värt det. Men om jag skulle bli sämre igen så skulle det ju få motsatt effekt.
Vilka små problem man har egentligen.

Jag har börjat längta efter längdskidor.
Vilket innebär att jag kommer att få vänta länge då det inte är säsong för det förrän tidigast i februari. Men allra mest i mars.

När jag får feber brukar jag inte vara sugen på mat heller. Däremot godis går alltid bra och det var exakt samma när jag var liten. Kanske har man någonstans inprintat i skallen att godis alltid är gott, oavsett hur man mår. Om man nu inte har magsjuka.

Solen lyser idag. Synd att man skulle vara sjuk.
Goddag.

Kommentarer
Postat av: linda

hej emil.

tänker på dig ibland. och läser det du skriver!

hoppas att du har det fint. det verkar så, utom det där med att du är sjuk. men sånt kommer ju och går. :)

2011-10-30 @ 20:39:49
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0