Kevlarsjäl

Sommartid på klockan ännu.
Undrar varför då det definitivt blivit höst utomhus, inomhus, överallt.
Vad händer egentligen på hösten. Ingenting just nu. Men man blir ändå lite mer nere.

Kom också på att jag kommer att få jobba en timme extra när klockan slår över från sommar till vintertid.
Jaja, bara 11 timmar. Lungt tänker ni. Det är ju roligt att vara uppe på natten och sova på dagen.
Jo, om man gillar att bara sova och träna svarar jag.

Men snart! Snart ska jag börja festa igen. Och spela in några låtar. Det står ju trots allt en hemmastudio här på övervåningen som jag skriver ifrån.
Sista natten den här veckan och det känns underbart säger jag.
Sedan så väntar en turbovändning av dygnet. På söndag börjar jag 07.00 på morgonen.
Alltså är jag ledig hela lördagen. Detta ska firas med ett bröstpass och ett däckbyte på min brors bil.
En rätt bra deal faktiskt. Föreslog en sjua jäger som betalning. "Jag slänger på en cigarr på det" svarade min brorsa.
Sedan ska jag dessutom hämta dom på lördag natt mot betalning. Skönt om jag dessutom får ha nycklarna till hans bil hela lördagkväll.

Idag så tränade jag axlar med Borg i nästan 2 timmar. När vi insåg detta så skrattade vi åt axlarna.
Att dom kunde hålla ut så länge hade vi aldrig kunnat gissa.

Höll förresten på att köra på en chaufför igår med trucken. När jag precis lyckades svänga undan så sa jag: "Där hade du tur". Han kontrade med: "Kör du på mig så får ni fan lossa bilen själv".
Joel stod bara och skrattade. Måste erkänna att jag själv också hade svårt att inte skratta varje gång jag därefter hämtade pallar av chauffören.

Ikväll ska jag inte krocka i någon. Tror jag.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0