Life is for living

Sömn. Vilken underskattad vara när det är brist på den.
Idag har jag promenerat i solen och sedan tränat rygg och biceps med Borg och Mört.
Ett bra pass om jag får säga det själv. Börjar inte förrän tio ikväll och slutar sju så jag har dessutom hunnit med att sova två timmar efter att jag varit och käkat new york kyckling på österns pärla.
Ett tips är ju att inte göra så. Har bara drömt mardrömmar, en efter en. Trodde dessutom att jag försovit mig när jag vaknade så det blev lite panik.

Men nu är ordningen återställd. Snart är första natten på veckan klar. 
Imorgon väntar triceps och konditionsträning och så är jag ledig.
Sen är halloween snart här och vi får lyssna på dirty days och dricka oss redlösa.
Drömma andra drömmar om andra människor.

Vore förresten trevligt med någon som kunde ordna mig en lägenhet.
Gärna centralt i luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0