Och jag kan se hur himlen är ren, och jag klarar var dag....

Blev en vilodag idag istället för någon träning alls.
Fast nu ljög jag ju.
När klockan närmade sig tolvslaget så bytte jag och Borg däck på min bil. 
Vinterdäck känns tryggt nu när det börjar frysa på.

Innan det så laddade vi med varsin dunderburgare på korvgubben. 300 gram burgare.
Var riktigt gott måste jag säga.
Imorgon väntar dock somsagt rygg och biceps. Kan inte gå annat än bra.
Sedan väntar jobbet. Sjukt ändå att jag bara varit ledig en dag den här veckan. Efter 47.5 timmes jobb så känns det konstigt att börja jobba igen imorgon.
Egentligen blir det mer än 47.5 eftersom att några timmar på söndag räknas till denna vecka. 49.5 alltså.

Annars så går jag mest runt och hoppas på en lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0