Onsdag och ett träningspass senare

Klev upp den sköna tiden klockan 10 idag.
Så efter ett läkarbesök och 4 timmars sömn så begav sig jag och Borg mot gymmet för ett mage/rygg pass.
Sänkte en celcius och gjorde det bästa av passet och det kändes riktigt bra. Stark och stabil ländrygg och magen var helt slut efter alla övningar så det känns som att skadan i ryggen knappt känns av längre.

Sedan så sänkte vi Friscomål och jag försökte hitta lite kläder.
Hittade en tjejtröja som jag aldrig köpte.
Inte för att det gör någonting.

Nu har jag tagit igen 2 timmars sömn och sänkt min andra celcius för idag. Bara att ladda inför natten med andra ord.
Och morgondagens bröstpass. Har dock så sjuk träningsvärk i både ryggen, biceps, axlarna och triceps.
En skön känsla och den lär ju försvinna en aning under natten.

Var skönt att få till ett bra pass, trots att jag hade sovit och ätit dåligt. Ibland kan kroppen överaska.
Får väl lägga kredits till Rage x2 och celcius.

Nu ska jag blanda nattens proteindrink och fixa till en matlåda. 
Godkväll och njut av sömnen alla ni lyckliga som får sova.
Själv så ska jag sova som aldrig förr klockan 7.20 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0