(Symbolen)

Hahahahaha!
Såg att Magnus Ekelund och stålet skulle var förband till ett punkband på lördag. 
Såg också att Magnus skulle delta i evanemanget.
Eller som hans nya facebook namn är: Magnus Ekelund (Symbolen).
Typiskt Magnus.
Haha.

I alla fall så sov jag till fyra i eftermiddag efter jobbet. Skönt och välbehövligt.
Nu är det bara en natt kvar innan helgen gör sitt intåg. 
Imorgon ska jag köra ett stenhårt benpass och idag har jag kört bröst med Borg.
Ett rätt bra pass. 27,5 kgs hantlarna är inte alltför långt borta i hantelpressen.
Ett bra mål. Precis som nästa mål blir 30.

Snart kommer snön.
Bra och dåligt.
Halloween innebär en monsterfylla.
Vintern innebär att man sitter inne mer. Drömmer mer. Tänker mer.
Kan nog bli rätt bra ändå. Känna en del.
Längtar nästan efter att få promenera på snö.

Längtar också efter att mitt externa ljudkort, mikrofon och stativ ska komma hit.
Ni längtar nog också för då ska jag spela in en hel del magiska låtar.
Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0