Use somebody

Gillade inte kings of leon tidigare.
Nu gillar jag några låtar.
Konstigt det där. Hur låtar kan bli bättre med tiden.
Som människor. 
Gillade inte palt heller tidigare. Nu är det rätt gott med mycket smör och bacon.

Var och tränade efter jobbet med Borg. Biceps med massor utav dropset och sedan löpning. Har kännt mig kaffehög hela dagen idag och känner mig fortfarande så.
Nära till skrattet. Skrattet i halsgropen säger man kanske.

Jag vet inte. Jag vet att det snart är helg. Halloweenhelgen. 
Imorgon måste jag bestämma mig om jag ska flytta in i en lägenhet på Bergnäset eller inte.
Hatar att bestämma saker. Kunde inte någon bara ta mig i handen och säga vad jag ska göra i det här läget.
Bergnäset känns så långt ifrån stan. Visserligen kan man ju undra vad jag har i stan att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0