Mer och mer och mer...

Ser fram emot att bli frisk. Träna. Bada bastu.
Dricka mig redlös.
Sjunga och spela gitarr.
Hänga med CROSSARNA.

Inspirerande att bli sjuk.
Började fundera på sommaren och inser hur jävla bra den var.
Raketen var ett bra band, både på storsjöyran och på musikens makt.
Dock så tror jag att man inte riktigt kunde uppskatta dom på storsjöyran eftersom att vi var besvikna över att ha missat Magnus och dessutom blev alldeles starstruck när han stod några meter ifrån oss och jag och Borg stötte armarna i sidorna på varandra och försökte övertyga varandra att gå och prata med honom.
Vi hade dragit fram två stolar till scenen och satt med fötterna på scenkanten.

Vad som hände sedan är att vi såg the Ark ta ett avsked och sedan efterfestade och käkade på max.
När vi skulle gå till Max efter festen så frågade vi en tjej som stod untanför lägenheten och väntade på skjuts eller något om hon skulle med till max. Hon kollade på oss med skeptisk min och svarade: Visst vet ni om att Max ligger åt andra hållet?
Jag vet inte hur det var med vårat lokalsinne men vi fann vägen två nätter i rad.
Andra natten så var det dock svårt att andas eftersom att jag skrattade så frekvent åt "minin" som Borg lämnat på trappen till hans storebros lägenhet.

Magiska sommarnätter.
Tänk att det knappt har blivit höst så har man börjat längta efter flera.
Eller i april, maj då borde det standarden sättas med en resa till varmare väder och billigare alkohol.
For the boys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0