20:57

21:00 tänkte jag ligga i sängen redo att sova.
Därför så tänkte jag använda några korta rader till att berättaom dagen.
På morgonen eller mitt i natten kan man också kalla det, så vaknade jag bredvid fina Sara som var om möjligt ännu tröttare än mig.
I alla fall så tog jag mig upp, skippade kaffet, tryckte mackor medicin och proteindrink och kröp sedan tillbaka ner i sängen i några värda minuter.
Egentligen vill jag väl mest göra er som läser avundsjuka. För det hade jag varit. Nu är jag bara lycklig för dom där fina ögonblicken som jag får så himla ofta nu för tiden.

Efter jobbet så har jag tränat axlar och triceps med mört o borg och lagat tomatsoppa med bönor, bacon och ruccolasallad. Det blev gott. Sedan sjönk jag ner i ett varmt bad mer bra musik från stereon.
Men nu är tänderna borstade och klockan 3 minuter över nio.
Godnatt! Imorgon ska jag kriga på löpbandet efter jobbet. Sedan vill jag ha ett äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0