Här kommer solen

Godmorgon.
Solen skiner och ni vet vad som gäller idag.
Axlarna ska brinna, triceps ska svida. Benen ska kännas tunga efter intervallerna.
Sedan susar jag och Sara iväg till haparanda och Cape East för massor utav avkoppling.

Har hunnit sova lite efter att Sara åkte till jobbet. Sover alltid så himla djupt när jag somnar om.
Min morsa har varit förbi nu på förmiddagen och innan hon kom så ringde hon mig och jag svarade "Vaken!".
Kommer dock inte ihåg samtalet för att jag somnade om igen.
Somnade jag när jag fick massage av Sara igår också.

Gårddagens pass var så himla bra så att jag behöver ett minst lika bra idag.
Vi får se hur det går utan min favorit träningspolare Alle B!

Men jag tror att det är dags att greppa tag i 25 kg hantlarna till axelpressen. Sedan är det bara att hänga 23 kilo runt midjan i dipsen.
Men vi får se vad som händer. 
Slut ska jag bli i alla fall.
Nu finns inga ursäkter längre. Dags att sänka en celcius och åka iväg.
Lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0