Jag vet

Har varit och ätit smörgåstårta nu.
Är lyrisk. Fick prova alfs gitarrer till efterätt.
Först en humbucker, sedan en fender. 

Vi spelade några låtar tillsammans. Bland annat en gammal sunny drapes låt och helt plötsligt så hade det gått en timme och jag insåg att jag måste skynda mig hem och iväg till gymmet innan jag och Sara ska pussas och dricka våra första Cuba Libre för kvällen!
Men vad underbart det är att spela med någon. Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknat det.
Alf 50+ och jag 20 jämt, bluesen fick möta indiepopen och det blev ett trevligt möte där mitt emellan då vi vävde ihop vårt gitarrspel mer och mer för varje låt vi tog oss igenom.

Varför har jag inget band? 
Jag vet att jag måste skaffa det. Måste.
Nu blir det en löptur på nautilus sedan en dusch, lite the ark  ur högtalarna och mycket Cuba Libre i glasen.
Jag tjatar om den drycken, jag vet. Fråga bara Sara.
Dags att dra på sig dom tightaste jeansen och kanske röra lite på benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0