London calling, men ingen gråter för att jag är här

Lördag morgon och hela världen framför mig.
Försökte somna om efter att Sara åkt iväg till jobbet men det var hopplöst. 3 timmars sömn i kroppen och hundra miljoner ögonblick i ögonen.
Istället klev jag upp. 

Brukar kunna känna mig aningen seg när sömnbristen sätter in, så är dock inte fallet nu.
Jag har skjutit kaffe och äggmackor. Sedan så ska jag åka in till bolaget och inhandla gyllene rom till oss alla inför kvällen och en flaska vin till Sara. Sedan ska jag blanda Cuba Libre som aldrig förr.
Helt galet vad rommen ska flöda ikväll.

Imorgon står ett gympass på schemat med Borg, och en skidtur med Sara. 
En lugn kväll på kulturens hus med kanske en eller två drinkar har förvandlats till 2 7or captain morgan till mig o Borg att dela på och en förfest i svartöstan innan krogen.
Kul med lite vändningar sådära.

Igår var jag och Sara ut och sparkade spark i kallax. Ganska sent på kvällen så det var inte så mycket folk utomhus. Skönt. Uppfriskande. Sedan bakade vi cupcakes, skrev musik och skrattade åt Saras alla kommande semesterbilder.

Nu ska jag vandra in till stan för lite gyllene dryck.
Ska skjuta in hörlurarna i öronen och en celcius i strupen.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0