Måndag och ett ryggpass senare

Nu har jag och Borg kört igenom ryggen och bicepsen.
2 timmar tog passet och det kändes underbart. Fick kämpa för att bära matkassarna från willys sen, och det är så det ska vara. Nu ska jag börja förbereda en middag tills älskade Sara kommer hit och äter. 

Imorgon ska vi åka iväg till Cape East och bada spa och bastu. Grymt mysigt och skönt att få sova i rena sängkläder och bara bry oss om varandra.
Har drömt ett tag och det kan nog bli som man vill ändå.

Eller som Martin hade sagt: Jag tror jag stannar kvar, för ingenting är som du.
Och det är sant. Martin, vilken grabb alltså.
Det är som med Mört i helgen då han bestämde sig för att tömma sig på allting.
Jag vet inte vad som hände sa han efteråt. Men han var glad ändå. 
Jag tror att alla är väldigt glada, och jag har varit glad väldigt länge nu.
Kanske är man lite dålig på att tacka folk för det men alla vet vilka dom är. Sen vet jag inte om alla dom läser.
Speciellt en grabb och en tjej handlar det ju om. Men vilka det är har ni nog redan listat ut.

Men somsagt. Nu ska det lagas tacos som aldrig förr. Imorgon lagar hotellet middag åt oss.
Godkväll.

Kommentarer
Postat av: 4-6 koppar kaffe senare

Nog vet du vem det är alltid;)

2012-01-27 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0