Torsdag

Vilken underbar helg det har varit tänkte jag skriva.
Sedan insåg jag att det varit en tisdag en onsdag och snart en torsdag.
Det har bara kännts som en helg.
Jag och Sara kastade oss in i bilen efter hennes jobb på tisdagen och rullade iväg mot haparanda.
Cape East för att vara exakt. Och nu, ett antal timmar i spaet och ett antal cuba libres senare så mår man väldigt väldigt bra.
Eller jag mår alltid bra med henne. Men hela kroppen och sinnet känns väldigt utvilat.

Sedan så sprang vi på ikea igår i några timmar och sedan så rullade bilen till hertsön där vi sov. 
Och jag tror inte att vi någonsin sovit så mycket. Så idag är jag riktigt utvilad och laddad för två träningspass.
Har redan avklarat ett på morgonen, det bestod av löpning och sedan ländrygg.
Marklyft och andra härliga övningar. Fan vad härligt det är att pressa sig.
Sedan ska jag svepa en celcius och träna bröst med Borg kl 16.

Jag insåg när jag kom hem idag att lägenheten var mycket mer stökig än jag kommer ihåg.
Ikväll finns ingen återvändo, städning står på schemat! Bara att köra stenhårt.
Hela min lediga vecka har gått otroligt fort dock.
Jag vet fan inte vart tiden har tagit vägen.
Men bra har den varit.

Jag och Sara är bäst!
Nu har vi dessutom matchande mössor från cape east.
Laine mysse!
Det får ni tycka vad ni vill om. Jag tycker att det är fint.
Nu är mitt kaffe färdigkokt så det ska jag värma halsen med.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0