09.33

Jävla frukost.
Nu sitter jag här igen och försöker täcka upp för min kommande hunger eftersom att jag och Borg snart ska ut och gå en klassiker.

Klev upp okristligt tidigt imorse men känner mig ändå väldigt pigg.
Har dessutom klarat av att trycka en av två ostmackor.
Kommer sakna frukostcharmen.

Det smartaste är nog att lägga sig hungrig för då vaknar man förmodligen hungrig.
Eller också kall, blek och svettig.
Så tar man sig med darrande steg mot köket.

Nu har jag i alla fall kraften i kroppen.
Och några koppar kaffe i strupen.

Har funderat på en annan grej också. Ska man ta täckbyxor eller jeans när vi ska ut och gå i friska -10 grader.
Valet borde vara självklart men jag är rätt säker på att Borg kommer köra på jeans så det känns som mitt enda riktiga alternativ.

Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0