22

Alltså allting jag hittils hört av Hurula är så förbannat bra. Trailern till 22 är ungefär som när man hörde melodierna till Magnus supernova för första gången. Det en längtan och ett rus och en lycka för att musik är så bra.

Annars så har jag ett flak pepsi max i kylen. Det brukar oftast leda till att man tar en pepsi när man har tråkigt, när man är törstig eller när man är sugen. Plus att man utöver det sprättar minst en burk i timmen bara för att man kan. Tur att jag inte gillar öl, och att jag inte har ett flak öl i kylen. Hade kunnat sluta illa.

Var på gymmet idag och tränade. 47,5 kg militärpress satt fint. Tror dock att 130 kg marklyft imorgon kommer sitta ännu bättre.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0