Här kommer solen igen

Låter en riktig klassiker dunka ur högtalarna denna härliga torsdag.
Har kört pass 3 av 20 i ptp.

Marklyft 112,5 kgx5 och 100 kg x5.
Kände mig riktigt sliten i ryggen efter gårdagens utsvävning i marken så ska försöka hålla mig i skinnet nu och låta vikterna gå uppåt sakta men säkert istället.

Bänken dunkade jag lätt upp 72,5x5 och 65x5. Skönt.
Tror dock jag sparar 75x5 tills nästa vecka.
Tänkte i alla fall i nuläget ta en vilodag imorn till förmån för lite löpning.
Sedan vila lördag också och starta om träningsveckan på söndag.

Låter som en skön ide.

Det hade kunnat se ut så här om planen går i lås.

Söndag
Marklyft: 115x5
Bänkpress: 70x5
Måndag
Marklyft: 117,5x5
Bänkpress: 72,5
Tisdag
Marklyft: 120x5
Bänkpress: 75x5

Sen vet man aldrig hur det kan gå.
Det återstår att ta reda på.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0