Pass 6 av 20.

Idag blev det äntligen 120 i marken. En femma som satt klockrent både teknik och styrkemässigt sen blev det en femma eller en sexa på 107,5 kg, tappade räkningen på repsen medans jag körde.
Känner mig dock väldigt seg i ryggen så imorgon blir det en vilodag från både mark och bänk.

Bänken blev en trea på 80kg. Kände att jag hade en repetition till att ge men att jag inte skulle klara en femma så det kändes lika bra att spara lite kraft där.

Sedan blev det lite lek med Frontböj:
20x5
30x5
40x5
40x5
50x3
40x3

Kb Snatch

8 x10 per arm
12 x10 per arm
16 x5 per arm.

Sedan lite Squatcleans. från 20 upp till 50 kg teknikträning.

Var väldigt rörlig i böjen idag mot för vad jag brukar vara, ändå stel såklart. Men stretchingen verkar ge resultat.

Imorgon blir det då vila om jag inte får något infall, även torsdag blir en vilodag och så hoppas jag på att sätta 122,5x5 i marken och 80x5 i bänken på fredag då jag fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0