Träning och jobb

Känner hur aromerna från kaffebryggaren sprider sig till mig. Underbar doft. Kan vara den bästa tillsammans med doften av sommarhav.

Var och lyfte lite vikter idag igen.
Marklyft 132,5 kg x1 och 100 kg x4.
Hade tänkt dra upp en tvåa på 132,5 men får nog erkänna att jag har slarvat lite med vilan så kroppen kändes lite mör.
Sedan blev det bänkpress där pressade jag upp 75x4 och 67,5x5. Hur lätt som helst.
Önskar att jag slängt mig i duschen för sen så stod det 50 kg militärpress på schemat också. en 4a på 50 och en 5a på 45.
Känner dock att jag har fått en låsning i bröstryggen. Har varit med om värre men det är ju inte så skönt ändå när man har ett stängningspass som väntar på jobbet. En dags vila så är man nog på banan ändå.

Ledig lördag-söndag så då blir det ett bänk respektive mark pass. Tung lycka.

Nu ska jag ta mig en nybryggd kopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0