Söndermarken jagar mig

 
 
 
Men jag är inte där.

Det pågår ett träningspass i lägenheten just nu.
Tänkte att jag kunde lämna en liten rapport mitt bland sprutande träningsendorfiner.
Passet såg ut såhära idag.
Som vanligt enligt madcow 5x5.
Knäböj
60x5
75x5
90x5 (Bälte på)
107,5x5
127,5x3
90x8

Väldigt lätt knäböj.

Press 5x5 42,5 kg.
Blev lättare och lättare eftersom.

Rodd
35x5
45x5
55x5
65x5
72,5x3
60x8

Har lyssnat en del på Lars Winnerbäck igen.
Tror det tar fram en bra sida av mig själv.

Har även kommit till insikt att jag måste klippa mig.
Vet inte om det beror på det ovårade håret och skägget samt mina röda och svullna pollenallergiögon som gör att jag får väldigt svalt bemötande i butiker och liknande.

Har flera gånger dom senaste veckorna att personer i typ konsumkassan och liknande är väldigt trevlig mot personen innan eller efter mig i kön men väldigt kort mot mig.
Man får det klassiska "Hej, var det bra så?" bemötandet.
Inte så inspirerande.
Snart är det sommar och jag längtar sjukt nog något otroligt mycket efter att bada.
Cykla och bada. Cykla till gropen till exempel.

Ska lära mig dricka öl i sommar hade jag tänkt.
Kan nog vara bra att kunna om man börjar plugga till hösten.


2 förvandlade män.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0