förlåt


Jag vet jag är inte vem som helst
Jag skrev inte som det var direkt jag gör inte så jag gör allt så svårt förlåt
och vi vi hann ha någonting ett tag och innan du gav dig av tänkte jag att vi har det bra du och jag


och vi söker förgäves efter
någonting som gick förlorat när vi var 18 19 år
Fyllorna slog hårdare och vi slog emot
Vi satt på gatan när solen aldrig gick ner och jag såg liv efter liv rinna ut i sanden

Och ibland vill man aldrig vakna från en dröm man haft
Där finns en person som jag vill vara Men jag klarar inte av att vara mer än sämst ibland
satt på gatan och såg liv efter liv, rinna ut i sanden

Tänkt på allt du sa när du var ledsen
Tänkt på om du verkligen menar det
För jag menar allt jag gör
Men jag är inte för stolt för att säga förlåt
Jag är inte vem som helst du är inte vem som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0